MÜŞTERİLERİNİZİN HİZMET ALMAK

ÜZERE SİZE DÖNMESİNİ SAĞLAYIN


EN SON NE ZAMAN BİRİ
VERDİĞİNİZ MUHTEŞEM HİZMETİ
GÖKLERE ÇIKARDI?

Müşterilerle kurduğunuz her iletişim ya onların sadakatlerinizi kazanmanıza ya da müşteriyi kaybetmenize neden olur. Her ne kadar çoğu şirket müşteri hizmetinin şirketin başarısı için çok önemli olduğunu kabul etse de muhteşem bir hizmet almak genellikle şaşırtıcıdır. Efsanevi Hizmet programımız müşteri hizmeti eğitim programıdır. Yöneticileriniz ve ilk kademe hizmet sağlayıcılarınıza, hem iç hem dış müşterilerin hizmet almak için geri dönmesini sağlayacak kadar muhteşem hizmet vermeyi öğretir ve kurumunuza rekabet avantajı sağlar.

Yeni bir müşterinin ilgisini çekmek, mevcut müşteri ile iş yapmayı sürdürmekten 6-7 KAT DAHA MASRAFLIDIR. *

TÜKETİCİLERİN %89’u KÖTÜ MÜŞTERİ HİZMETİ' nden sonra bir rakip ile çalışmaya başlıyor.**

MUHTEŞEM HİZMETİN DEĞERİ

Müşterileriniz yoksa bir işiniz de olmaz. Mükemmel bir müşteri hizmeti sunan şirketler, çalışanlarının ve onların müşteriler ile kurduğu ilişkilerin en değerli varlıkları olduğunu bilirler. Hizmet odaklı bir şirket kültürü yaratarak, müşteri meselelerini çözme işini sahiplenmeleri için çalışanları yetkilendirirler. Bu hizmet zihniyeti, ilerleme sağlar ve maliyetleri düşürür. Böylece müşteri sadakati ve satışlar artar.

Excellent customer service skills increase customer loyalty | Ken Blanchard

SADAKATİ GELİŞTİRİN

Müşterileriniz memnun olursa, onlarla yaptığınız iş devam eder. Üstelik şirketinizi arkadaşlarına ve ailelerine de tavsiye ederler.

Reduce costs with improved customer care skills | Ken Blanchard

SATIŞ MALİYETLERİNİ DÜŞÜRÜN

Müşterilerinin ihtiyaçlarını ve motivasyonlarını anlayan firmalar, bu müşterileri kazanırken ve onlarla iş yapmayı sürdürürken ciddi miktarda tasarruf ederler.

Excellent customer service creates raving fans | Ken Blanchard

FANATİK MÜŞTERİLER YARATIN

Memnuniyet duyduklarında fanatik müşterilere dönüşürler. Özellikle de günümüzde sosyal medyanın etkisini düşünecek olursak ağızdan ağıza işletmenizin reklamını yaparlar.

Excellent customer service feedback for innovation | Ken Blanchard

GERİBİLDİRİMİ VE İNOVASYONU KUCAKLAYIN

Müşteriler iyileştirmeye açık alanlar hakkında geribildirim sağlamaya ve ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılamanız için yeni fikirler önermeye isteklidir.

OLAĞANÜSTÜ
MÜŞTERİ HİZMETİ
NASIL SAĞLANIR?

Muhteşem bir müşteri hizmeti sağlamanın işletmenizin belkemiği olduğunu biliyoruz. Efsanevi Hizmet programımız, müşteri hizmetini bir rekabet avantajına dönüştürmenize yardım edebilir.

Hizmeti birinci öncelik yapan, yıllar süren araştırmalar ve deneyimlerimize dayanan Efsanevi Hizmet; hızlı ilerleyen, interaktif bir programdır. Yöneticileriniz ile çalışanlarınıza hizmet odaklı bir vizyon üzerinde anlaşmaları için yardım eder.

Yöneticiler ve takım üyeleri başkalarına hizmet etmek ile ilgili inançlarını ve bu inançların davranışları nasıl etkilediğini belirler. Kendine özen göstermenin, ne kadar önemli olduğunu ve başkalarının ihtiyaçlarını daha iyi karşılamaya yardım ettiğini fark ederler. Ayrıca müşterilerin farklı ihtiyaçlarını karşılamak için onları değerlendirmeyi ve segmentlere ayırmayı da öğrenirler.

I Care Model Customer Service Training Programs | Ken Blanchard
 

DETAYLI BİLGİ İÇİN

Başlamaya Hazır mısınız?

Efsanevi Hizmet yöneticilerinize ve hizmet sağlayacılarınıza EFSANEVİ HİZMET, iç ve dış müşterileriniz ile iletişim içindeki yöneticilerinize ve ilk kademe hizmet sağlayıcılarınıza, efsanevi hizmet sunmayı öğretir. Böylece müşterileriniz daima sizden hizmet almak için geri döner.

*2011 Customer Experience Impact Report, Oracle
**White House Office of Consumer Affairs