BearingPoint
Ticari Hizmetleri

BearingPoint, Inc.—Dünyanın en büyük işletme danışmanlık ve sistem entegrasyonu şirketlerinden biri—düşük maliyetle müşterilerine katma değer sağlarken sonuç odaklı hizmetler ve danışmanlık vermekle tanınıyordu.

ZORLUK

BearingPoint’in başarısına rağmen, firma bir zorlukla karşılaştı: Dünyanın farklı yerlerinden insanları eğitirken eğitim maliyetlerini düşürmeleri ve aynı zamanda bir liderlik kültürü geliştirmeleri gerekiyordu.

ÇÖZÜM

BearingPoint'ın “Liderlik Kültürü” ve dünya çevresinde farklı yerlerde insanlara eğitim sunma arayışı onu The Ken Blanchard Companies ve Çok Boyutlu Liderlik II (SLII) ile bir araya getirdi.

BearingPoint Öğrenme ve Gelişim Direktörü David Griffen, “Ken Blanchard kesinlikle işletme liderlik becerilerinde en önemli düşünce liderlerinden biri. SLII’yu doğru bir biçimde uyguladığımızdan emin olmak için bizimle tam bir ortaklık kurdular.”diyor.

Oluşturulan yaklaşım BearingPoint’in stratejik niyetini ortaya koyuyordu: Tüm yönetici kademelerine, hızlı, maliyeti yüksek olmayan, çok zaman almayan elektronik ortam odaklı iş ortamı bilgi ve becerilerini sağlamak. Aynı zamanda gelir artışı ve maliyetlerin düşürülmesine destek sağlanmalıydı. Öğrenme zamanı ve çabasını azaltmak, zaman dilimleri ve insanların farklı yerlerde bulunmasından kaynaklanan engelleri ortadan kaldırmak için, BearingPoint Karma Bilgi-Öğrenme Teknolojisi Programını geliştirdi. Bu program interaktif bir öğrenme platformuydu ve The Ken Blanchard’ın da bir bağlı şirketi olan Ninth House tarafından geliştirildi. Bu e-öğrenme çerçevesi BearingPoint’in ihtiyacı olan içeriği onlara verdi.

SONUÇLAR

Kurumun eğitim programının geldiği noktayı düşünürsek, sonuçlar açıkça kendini gösteriyor. Eğitimlere yapılan kayıtlar 4,800’den 38,000’e fırladı. Eğitim bütçesi ise yılda 6 milyon dolar düştü. Bununla birlikte e-öğrenme yüzde 5’ten yüzde 60’a çıktı. Şirket müşterileri için kullandığı söylemi kendi iç müşterileri içinde kullanıyor: Düşük maliyetlerle sonuç odaklı danışmanlık ve öğrenenler için katma değer—Dünya çevresinde nerede olurlarsa olsunlar.