Etkİle! Bültenlerİ

Her ay Blanchard International Türkiye olarak yayınladığımız Etkile! Elektronik Bültenlerimizde farklı bir konuyu ele alıyoruz. İnsan kaynakları, öğrenme, eğitim ve gelişim profesyonellerinin verimlilik, performans, çalışan bağlılığı, müşteri sadakati gibi alanlarda son gelişmeleri takip etmesine destek olmak için eğitimler ve liderlik gelişimindeki en yeni ve en iyi uygulamaların üzerinde duruyoruz. Ülkemizden ve dünyadan güncel ve ilgi çekici insan kaynakları haberlerine buradan ulaşabilirsiniz.

Üye Olun

Her ay ücretsiz yayınlanan Etkile! bültenlerimize kayıt olun.

Mayıs 2018

YÖNETİCİ DESTEĞİ OLMADAN BİR HİZMET KÜLTÜRÜ YARATAMAZSINIZ

Legendary Service:The Key is to Care (Efsanevi Hizmet: Kilit Nokta Önemsemektir) kitabının yazarlarından Vicki Halsey, “Yöneticilerin bir hizmet kültürü yaratırken kilit rol oynadıklarını unutmayın” diyor. “Hizmet Vizyonunu, ilk kademe çalışanlar için hedeflere ve görevlere dönüştürmek, liderlerin sorumluluğudur.”

Halsey, The Ken Blanchard Companies’in amiral gemisi konumundaki Çok Boyutlu Liderlik II-SLII® programı ile yeni çıkan Efsanevi Hizmet programı arasındaki bazı doğal bağlantılara dikkat çekiyor:

Açık hedefler belirleyin. Halsey, “Hedef Belirlemek hem Efsanevi Hizmet hem de SLII programlarının temel unsurlarından biridir. Biz hem kurumsal hem de bireysel düzeyde tüm iyi performansların açık hedefler belirleyerek başladığına inanıyoruz. Efsanevi Hizmet eğitiminde, hem kurum ve hem de kişisel hizmet vizyonunun olması gerektiğini öğretiyoruz. Bu vizyon, kime nasıl hizmet ettiğinizi ve müşteriye olan faydasını açıklar. SLII eğitiminde katılımcılar, hizmet vizyonu gibi kurumsal hedefleri, ilham veren anlamlı bireysel hedef ve görevlere çevirmeyi öğrenirler.” diyor.

Etkile!Bülten Şubat 2018 Sayısını Keşfedin.

Etkİle! Bülten Özel Makale Arşİvİ

Geçmiş Etkile! Bülten özel makelelerini buradan okuyun.