Güven her ilişkinin temelidir ve özellikle de iş yerinde hayati öneme sahiptir. Aslında çalışan devrini en çok etkileyen faktörlerden biri, çalışan ile yöneticinin güvene dayalı bir ilişkiye sahip olup olmamasıdır. Güven Oluşturma programımız; yöneticilerinize, çalışanlarının bağlılığını artırmak için onlarla güven oluşturmayı öğretir.
ÇALIŞANLARIN %82’ si yöneticilerine doğruları söyleyecek kadar güvenmiyor. ÇALIŞANLARIN %45’ i iş performanslarını etkileyen en önemli meselenin liderliğe güven duyulmaması olduğunu söylüyor.*
Ne yazık ki; güvensizliğin hüküm sürdüğü bir iş ortamının özelliklerini biliriz: Yöneticiler bilgi saklar, çalışanlar birbirlerinin arkasından konuşur, insanlar endişelerini söylemekten çekinir ve kimse sorumluluğu üstlenmez. Tüm bunlar düşük morale, üretkenliğin düşmesine ve sağlıksız bir iş ortamına yol açar.
Buna karşın, güvenin yüksek olduğu kurumlarda 32 KAT FAZLA RİSK ALINIR, 11 KAT FAZLA İNOVASYON VARDIR ve PERFORMANS 6 KAT FAZLADIR.
Takım üyeleriniz ve liderleriyle güven oluşturmaya odaklandığınızda başarılı bir şirket için temeli oluşturursunuz. İşbirliği ve yaratıcılık yüksektir, daha çok risk alınır ve işletme stratejisi daha etkin bir şekilde yürütülür, bağlılık ve sadakat yüksektir.
Güvenin her ilişkinin temeli olduğunu biliyoruz. Güven Oluşturma programımız, liderlerinize iş yerinde çalışanlarıyla güvene dayalı ilişkiler kurmalarına ve kırılan güveni onarmaya yardım eder.
30 yılı aşkın süredir yürütülen araştırmalara dayanarak güven uzmanlarımız açık ve güçlü bir güven modeli yarattılar. Bu model, güven yaratan davranışlara odaklanarak tüm çalışanlar için ortak bir dil ve çerçeve sağladı.
Güven Oluşturma programımız ile bireyler davranışlarının güven yaratmak ve güven zedelemek üzerindeki etkisini anlayabiliyor ve hangi yönlerini geliştirmeleri gerektiğini tanımlayabiliyorlar.
Güven Oluşturma yöneticilerinize ve takım üyelerine güvene dayalı sağlam ilişkiler kurmayı öğretecektir.