BluSky Restoration Contractors

BluSky Restoration'da Kurumsal Büyüme Hedeflerini Destekleyecek Liderlerin Geliştirilmesi

BluSky Restoration Contractors, bir felaket meydana geldiğinde ülke çapında ticari, endüstriyel, kamu ve çok aileli tesislere restorasyon ve yenileme hizmeti sunmaktadır. Müşterilerinin ihtiyaçlarını karşılamak için 365 gün 7/24 acil yanıt hizmeti sunuyorlar ve hızlı bir büyüme sürecinden geçiyorlar.

Liderlik gelişiminden sorumlu başkan yardımcısı Simone Kelly, "Son dört yıldır hızla büyüyoruz ve önümüzdeki birkaç yıl için önemli büyüme hedeflerimiz var," diyor. "Bizim mücadelemiz, bu hedeflere ulaşmamıza yardımcı olacak doğru becerilere sahip, doğru liderlere sahip olmak. Liderliğin tesadüfen ortaya çıkmadığını, bunun bilinçli ve isteyerek olması gerektiğini biliyorum. Ben de liderlik gelişim programımızın oluşturulmasına bilinçli bir yaklaşım getirmek üzere işe alındım."

Kelly durumu hemen teşhis etti ve BluSky'nin mevzuat uyum eğitimi ve beceri eğitimleri vermesine rağmen liderlerin gelişimi için entegre bir plana sahip olmadığını tespit etti. Öte yandan, ihtiyaçlarına uygun bir plan oluşturmak için gerekli istek ve bütçeye sahiptiler.

"Dil, kültürü sağlamlaştırmaya yardımcı olur; bu nedenle liderlerin çalışanlarıyla daha verimli görüşmeler yapmasına yardımcı olacak bir liderlik diline ihtiyacımız olduğunu biliyordum. Zor görüşmeleri nasıl yapacaklarını bilmeleri, güven oluşturmaları ve çalışanlarının bireysel ve kurumsal hedeflere ulaşmalarına yardımcı olmaları gerekiyordu," diyor Kelly.

Blanchard'ın SLII® programını zaten biliyordu ve programın daha kapsamlı bir liderlik gelişimi müfredatı için temel oluşturacağını fark etti. SLII® liderlere, nasıl hedef belirleyeceklerini, belirli görevleri yerine getirirken her bir takım üyesine doğru miktarda destek ve yönlendirme sağlamayı ve etkili bir şekilde geribildirim vermeyi öğretiyor. Liderlerin ortak bir dil kullanarak verimli görüşmeler yapmalarına yardımcı olmaya odaklanıyor ve bu da bağlı çalışanlarını hedeflerine ulaşmaları için yetkilendiriyor.

Kelly, "SLII®'yu uygulamaya koyduğumuzda departmandaki tek kişi bendim, bu nedenle eğitimleri Blanchard eğitmenlerinin vermesini sağlayabilmemiz çok iyi oldu," diyor. "İki günlük yüz yüze sınıf eğitimini tercih ettik. Uygulamaya geçişin ilk yılında eğitimler üç bölgesel lokasyonda verildi. Artık Denver'daki merkezimizde bir eğitim odamız var ve liderlerimizi buraya getiriyoruz. Bu onlara daha öncesinde etkileşimde bulundukları ancak yüz yüze tanışmadıkları bordro, finans ve diğer departmanlardaki meslektaşlarıyla tanışma imkânı veriyor. Bu bağlantı kurma fırsatı, iletişimi geliştiriyor ve duvarları yıkıyor, bu da ek bir fayda sağlıyor. Ayrıca şirket merkezinde bulunmak; büyük bir organizasyonun parçası olmanın ne anlama geldiğini anlamalarına yardımcı oluyor. Liderler yapılan işin her bir çalışanın katkısına bağlı olduğunu da hissediyorlar. "Kelly, eğitimi sanal olarak verme seçeneğini de değerlendirmiş. Ancak insanları yüz yüze bir araya getirmenin, ihtiyaçları için en iyi seçenek olduğuna karar vermiş.

Sonuçların Kutlanması

Kelly, hem eğitimin etkinliğini ölçmek hem de liderlerin yeni becerilerini kullanmadaki özgüvenlerini belirlemek için eğitim öncesi ve sonrası değerlendirmeleri kullanıyor. Eğitimin en temel unsurlarını ölçmek için dört temel soru soruyor:

  • Eğitimin işinizle ilgili olduğuna inanıyor musunuz?
  • Eğitmen bilgili miydi?
  • Becerileri mevcut işinizde uygulayabilecek misiniz?
  • Eğitim iş performansınızı artıracak mı?

Kelly, "Sonuçlarımızda, dört soruda da %95'in üzerinde 'evet' yanıtı verdiğini paylaşmaktan mutluluk duyuyorum," diyor. "Ve Net Tavsiye skorumuz %88 ile şaşırtıcı derecede yüksek, üstelik sıfır olumsuz yanıtla (ki bana göre ölçümün en anlamlı kısmı da bu). Bu da insanların %100'ünün bu eğitimin işleri için değerli olduğunu düşündüğü anlamına geliyor. Bu sonucu eğitimle ilgili yorumlarında da görüyorum. Katılımcılar SLII®'nun teşhis kısmının önemini anlıyor ve insanlara kişiliklerine göre değil, bireysel beceri düzeylerine göre koçluk yapmanın kritik bir fark yarattığını anlıyorlar."

Eğitim başlangıçta başkan yardımcısı ve üstü pozisyonlardaki liderlere verildi, ancak yakında şeflere ve ilk kademe yöneticilere de verilmeye başlanacak. Kelly, "Her kademeden liderlere eğitim vermenin yanı sıra, performans yönetimi sürecimizi oluştururken de SLII® dilini kullanacağız" diyor. "Bu, öğrenmenin sürdürülmesine ve kültürümüzün bir parçası haline gelmesine yardımcı olacak."

Kelly'nin liderlik gelişim programı oluşturacak herkese bir tavsiyesi var. "Mevcut durumu teşhis edin ve varmak istediğiniz noktayı net bir şekilde tanımlayın. Kurumunuzun ihtiyaç duyduğu bir şeyi sunduğunuzdan emin olun. İnsanlara sadece eğitim vermeyin; kendi performanslarını geliştirebilmeleri ve tüm kuruluş üzerinde olumlu bir etki yaratabilmeleri için eğitimi onlarla ilgili hale getirin."


Etkile Bülten

18.11.2024

Sıkışık Zaman Kısıtlamaları Altında Yöneticilik: SLII® ile Esnek, Çevik Bir Lider Olmak

Blanchard liderlik uzmanı Randy Conley, “Birlikte çalıştığım neredeyse her müşterim aynı şeyi yaşıyor; daha azıyla daha fazlasını yapmaya çalışıyorlar,” diyor. “Yöneticilerinin sorumluluk alanları ve bağlı çalışan sayıları artmış durumda. Geçmişte hiç olmadığı kadar çok insanı yönetiyorlar ve bunu sürekli değişen bir ortamda yapıyorlar."

Devamı

BÜLTENİMİZE KAYIT OLUN

captcha

Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya özellikleri sağlamak ve trafiğimizi analiz etmek için kullanılmaktadır. “Kabul Et” seçeneği ile tüm çerezleri kabul edebilirsiniz veya “Çerez Ayarları” seçeneği ile ayarları düzenleyebilirsiniz. Çerez Politikası