YAKLAŞAN WEBİNARLAR

12 Eylül 2018
19:00

HİZMETKÂR LİDERLİK: LİDERLİKTE ÇITAYI YÜKSELTMENİN 4 ANAHTARI


Kayıt Ol

Liderlik, öğrenme ve yetenek gelişimi profesyonellerine yönelik bu özel etkinlikte, çok satan kitapların yazarı Ken Blanchard, Hizmetkâr Liderlik üzerinde durarak, kurumunuzda başkalarına odaklı bir kültürü nasıl yaratacağınızı anlatacak. Bu webinarda öğrenecekleriniz:

  • Doğru hedef ve vizyona nişan almak. Güçlü kurumlar bir değil üç sonuca odaklanırlar. Blanchard, başarılı kurumların, finansal başarının yanı sıra hem çalışanlarının hem müşterilerinin memnuniyet ve bağlılık düzeylerini nasıl ölçtüklerini anlatacak.
  • Müşterilerinize yaklaşım. Müşterilerinizi elinizde tutmak için, onları memnun etmeniz yeterli değil. Blanchard, fanatik müşterileri nasıl yaratacağınızı anlatacak. Bu müşteriler, sizin onlara yaklaşımınız karşısında duydukları heyecan ile sizi başkalarına anlatmak isteyecekler.
  • Çalışanlarınıza yaklaşım. Çalışanlarınıza kötü davranıp onların müşterilerinize iyi davranmasını bekleyemezsiniz. Blanchard, çalışanlarınıza iyi davranmanın ne demek olduğunu, açık, anlamlı hedefler belirlemeyi, onlara günbegün koçluk yapmayı ve herhangi bir sürprizle karşılaşmamak için performans değerlendirmelerini planlamayı kapsadığını anlatacak.
  • Düzgün liderler geliştirme. En etkin liderler, liderliğin kendileri hakkında olmadığını kabul eder. Sadece ve sadece liderlik ettikleri kişiler kadar iyi olabileceklerini bilirler. Blanchard, Hizmetkâr Liderlik ilkelerinin, liderlik gelişim programınızın tasarımına nasıl rehberlik edeceğini paylaşacak.
Kurumunuzu bir üst düzeye taşımaya hazır mısınız? Hizmetkâr Liderlik ilkelerine dayanan, başkalarına odaklı bir kültürü ve liderlik gelişim stratejisini nasıl yaratacağınızı öğrenmek için bu fırsatı kaçırmayın.
 
 


GEÇMİŞ WEBİNARLAR