Liderlik Gelişimi Kaynaklarımızı Keşfedin

Liderlik ve yönetimle ilgili karşılaştığınız zorlukları ele alan makaleler, araştırmalar ve diğer kaynaklar.

Öne Çıkan Kaynaklar

Yeni Bir Perspektif: Kurumlarda İnovasyonu Teşvik Eden ve Frenleyen Faktörler

Salı, 12 Mart 2024

Farklı kurum ve sektörlerden 600'den fazla yönetici, müdür ve bağlı çalışan; inovasyonla ilgili deneyimlerini Blanchard araştırmacılarıyla paylaştı.

Devamını oku

YAKLAŞAN WEBİNAR

20 Mart 2024 Çarşamba
17.00 TSİ

İnovasyon ve Değişim için Hep Birlikte: Çalışma Ortamınızı Her Seviyede Dönüştürün

İnovasyon, başarı için kritik öneme sahiptir, ancak çoğu kurum üst düzey inovasyon ve değişimi gerçekleştirmekte zorlanır. Şirketler genellikle inovasyon istediğini söyler ve/veya bununla ilgili nispeten küçük, özel takımlar kurarak inovasyon gerçekleştirmeye çalışır. Oysa en fazla ilerleme, her çalışan daha inovatif olduğunda sağlanabilir.

Bu webinarda, Blanchard'ın Korkusuz İnovasyon programının yaratıcılarından Britney Cole, değişim uzmanı Judd Hoekstra ile birlikte kurumunuzun tüm seviyelerinde inovasyonu nasıl teşvik edeceğinizi ve yüksek katılımlı bir strateji kullanarak değişimi nasıl başarılı bir şekilde uygulayacağınızı inceliyor.

Her Kademedeki Çalışan İnovasyon Yapabilir

Webinarın ilk yarısında Cole, inovasyon ilkeleriyle donanmış her bir bireyin olumlu değişim için nasıl bir katalizör olabileceğini anlatacak. Bir kuruluştaki herkesin inovasyon yapmaya başlamasını sağlayan, anlaşılması kolay bir modeli keşfedeceksiniz. Bu model çerçevesinden şunlar yer alıyor:

 

  • Kurum içindeki rolü veya kademesi ne olursa olsun, iş yerinde aktif olarak inovasyon yapmak için yeni bir zihniyet benimsemek.
  • İnovasyonun çözebileceği problemleri sorunları ve durumları araştırmak.
  • Yeni çözümler üretmek ve önceliklendirmek.
  • Denemelerin yaparak inovatif iyileştirmeleri hayata geçirmek.

 

İnovasyonun iyileştirip düzeltebileceği önemli sorunların nasıl belirleneceğini, fikirlerin nasıl üretileceğini, bir fikrin değerini test etmek için nasıl deneneceğini ve iş yerinde nasıl uygulamaya konulacağını öğreneceksiniz.

Anlamlı Kurumsal Değişimi Birlikte Yaratın

Bu webinarın ikinci yarısında, Değişimde İnsanlara Liderlik Etme programının yaratıcılarından Judd Hoekstra katılımcılara tüm tarafları değişim sürecine dahil eden yüksek katılımlı, iş birliğine dayalı bir liderlik yaklaşımının nasıl kullanılacağını gösterecek.

Çalışanların iş yerindeki değişimle ilgili öngörülebilir soru ve endişelerini nasıl ortaya çıkararak ele alacağınızı öğreneceksiniz.

Araştırmalara göre, insanlar endişelerini paylaşma olanağı bulduklarında ve takıldıkları noktaları çözmelerini sağlayacak bir diyaloğa dahil edildiklerinde, değişime daha az direnç gösterirler. Çalışanlarıyla diyalog kurarak yüksek katılımlı bir yaklaşım uygulayan liderler, değişim başarısını artırabilir, uygulama süresini kısaltabilir ve çalışan bağlılığını yükseltebilir.

Değişim girişimlerinin çoğu benzer nedenlerle başarısız olmaktadır: Şirketlerin %80'i, değişimden etkilenen insanların endişelerini göz ardı eden tepeden inme, düşük katılımlı bir yaklaşım kullanmaktadır. Hoekstra, liderlerin bir değişim sırasında insanların katılımı ve bağlılığını artıracak becerileri nasıl öğreneceklerini ve uygulayacaklarını anlatacak.

Daha inovatif ve değişime hazır olmak, günümüzün iş ortamında kritiktir. Her iki yetkinlik için de kapsayıcı bir yaklaşımı nasıl benimseyeceğinizi keşfetmek için bu fırsatı kaçırmayın.

Kayıt Olmak için Tıklayınız

Daha Fazla Kaynak


En güncel liderlik konularında çıkan yazılarımızı okuyun

Günümüz liderlik uzmanlarının en çok konuştuğu konularla ilgili makaleleri, araştırmaları, e-kitapları, webinarları ve daha fazlasını keşfedin.


Etkile Bülten

14.03.2024

İnovasyon ve Değişim için Yüksek Katılımlı Bir Yaklaşım Kullanın

İnovasyon ve değişim bugünlerde gündemde olan konular. Dünyanın dört bir yanından liderler, günümüzün çalışma ortamına ayak uydurmak için daha fazla çevikliğin gerekli olduğunu kabul ediyor. Ancak Blanchard®'dan Britney Cole ve Judd Hoekstra, bunun seçkin birkaç çalışanın görevi olmaktan çıkması gerektiğini söylüyor.

Devamı

BÜLTENİMİZE KAYIT OLUN

Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya özellikleri sağlamak ve trafiğimizi analiz etmek için kullanılmaktadır. “Kabul Et” seçeneği ile tüm çerezleri kabul edebilirsiniz veya “Çerez Ayarları” seçeneği ile ayarları düzenleyebilirsiniz. Çerez Politikası