2. ÇALIŞAN TUTKUSU ARAŞTIRMASI

Çalışan Tutkusu bir kişinin değerlerine ve algılarına, yaşına, kurumda ve departmanda çalıştığı sürey göre değişkenlik gösterebilir. Bu araştırma, demografik unsurların çalışan tutkusu üzerindeki etkisine ışık tutmaktadır.  Aynı zamanda çalışan tutkusu veya bağlılığının tanımını yaparken bağlı birer çalışan olabilmek için insanların yapması gerekenleri de netleştirir.

Çalışan Bağlılığı veya diğer adıyla Çalışan Tutkusu kurumsal performans ve verimlilik üzerinde doğrudan bir etkiye sahiptir. 2006'dan bu yana The Ken Blanchard Companies liderlik, çalışan memnuniyeti, müşteri memnuniyeti ve kurumsal performans üzerine araşturmalar yapmaktadır. 


 
Araştırmaya erişmek için tıklayınız.
 

İndirmek İçin Tıklayınız

Etkile Bülten

13.06.2025

Liderler Daha İyi Görüşmeler Yaparak Performansı Nasıl İyileştirebilir

Liderlik ve iletişim uzmanı Ellie Haskins kendi tecrübelerinden hareketle, insanın iş yerinde anlaşılmadığını, işitilmediğini veya desteklenmediğini hissedince neler olabileceğini biliyor. “Yaptıkları işte oldukça başarılı olan bazı arkadaşlarımda bunu bizzat gördüm. Bu kişiler yaşadıkları sorunları yöneticileriyle defalarca konuştuktan sonra hiçbir şeyin değişmediğini görünce başka işler aramaya başladılar.”...

Devamı

BÜLTENİMİZE KAYIT OLUN

captcha

Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya özellikleri sağlamak ve trafiğimizi analiz etmek için kullanılmaktadır. “Kabul Et” seçeneği ile tüm çerezleri kabul edebilirsiniz veya “Çerez Ayarları” seçeneği ile ayarları düzenleyebilirsiniz. Çerez Politikası