4. ÇALIŞAN TUTKUSU ARAŞTIRMASI

Çalışan bağlılığı yüksek bir iş ortamı yaratmak için gereken faktörlere ve iyileştirmek için neler yapılması gerektiğine dair pek çok şey söyleniyor.  Peki en önemlileri hangileridir? Motive eden iş ortamını yaratmaktan kimler sorumludur? İlk kademe yönetici mi yoksa üst düzey yönetici mi? Çalışanların bu süreçte nasıl bir sorumlulukları vardır? 

 Blanchard'ın çalışan bağlılığını yaratan faktörlerle ilgili araştırmasının bir parçası olarak Training Dergisi ve The Ken Blanchard Companies'in birlikte yürüttüğü bir anket oluşturdu. Yukarıdaki sorular da işte bu ankette sorulan sorulardan bazılarıdır. 800'ü aşkın okuyucunun katıldığı ankette katılımcılar 4 temel soru ile ilgili düşüncelerini paylaştılar.  

  1. Çalışanları elde tutmak için dikkate alınması gereken en önemli faktörler nelerdir?
  2. En önemli işle ilgili en önemli üç faktör nelerdir?
  3. Kurumsal faktörlerden sizin için en önemli beş faktör hangileridir?
  4. Bu ihtiyaçları karşılamada birincil sorumluluk kime aittir? 
 
Araştırmaya erişmek için tıklayınız.
 

İndirmek İçin Tıklayınız

Etkile Bülten

16.07.2025

Etkinin Hikayesini Anlatmak: Öğrenme ve Gelişim, Yaratılan Etkinin Değerini Nasıl Kanıtlayabilir?

Jim Irvine, liderlik gelişiminin değerini kanıtlamanın zorluklarını bizzat yaşamış bir ölçümleme uzmanı. Şimdi ise Blanchard'da ROI ve ölçümleme alanlarına liderlik eden Irvine, çok önemli bir hikâyeyi bizimle paylaşıyor. "Kariyerimin başlarında, güçlü bir öğrenme ve gelişim ekibine sahip olan Nissan'da küresel öğrenme ve gelişim çalışmalarını yönetiyordum. 80 ülkede 18 dilde düzinelerce eğitim düzenliyorduk. Çoğu eğitimimiz için bekleme listesi bile vardı." ...

Devamı

BÜLTENİMİZE KAYIT OLUN

captcha

Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya özellikleri sağlamak ve trafiğimizi analiz etmek için kullanılmaktadır. “Kabul Et” seçeneği ile tüm çerezleri kabul edebilirsiniz veya “Çerez Ayarları” seçeneği ile ayarları düzenleyebilirsiniz. Çerez Politikası