ETKİLİ İLETİŞİMDE OPTİMAL NOKTA

Etkili iş yeri iletişimi, yüksek performanslı bir kültürün göstergesidir; bilgi ve fikirlerin paylaşılmasını sağlar, yanlış anlaşılmaları önler ve hesap verebilirliği artırır. Corporate Finance Institute tarafından gerçekleştirilen bir araştırmada, anket katılımcıları iletişim becerilerini en az yönetim becerileri kadar önemli olarak sınıflandırdı. 

Karşılıklı Konuşma Kapasitesi bir bireyin veya takımın; zor meseleler hakkında ve zor şartlarda, açık, dengeli ve savunmaya geçmeyen bir diyalog kurma becerisidir. Takım çalışmasında değerini görmek kolaydır: Karşılıklı konuşma kapasitesi yüksek bir takım, iyi performans gösterir, en zor meseleleri ele alırken bir yoldan sapmaz. Bu kapasitesiye sahip olmayan bir takım ise en küçük bir anlaşmazlıkta performans kaybeder. 

İngilizce olarak indirmek için tıklayınız.

Etkile Bülten

13.06.2025

Liderler Daha İyi Görüşmeler Yaparak Performansı Nasıl İyileştirebilir

Liderlik ve iletişim uzmanı Ellie Haskins kendi tecrübelerinden hareketle, insanın iş yerinde anlaşılmadığını, işitilmediğini veya desteklenmediğini hissedince neler olabileceğini biliyor. “Yaptıkları işte oldukça başarılı olan bazı arkadaşlarımda bunu bizzat gördüm. Bu kişiler yaşadıkları sorunları yöneticileriyle defalarca konuştuktan sonra hiçbir şeyin değişmediğini görünce başka işler aramaya başladılar.”...

Devamı

BÜLTENİMİZE KAYIT OLUN

captcha

Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya özellikleri sağlamak ve trafiğimizi analiz etmek için kullanılmaktadır. “Kabul Et” seçeneği ile tüm çerezleri kabul edebilirsiniz veya “Çerez Ayarları” seçeneği ile ayarları düzenleyebilirsiniz. Çerez Politikası