Heather Younger’ın, kişisel liderlik konusunda yeni bir zihniyeti nasıl kazanacağınızı anlattığı konuşmasını dinleyerek kontrol ve etki alanınızı nasıl kullanacağınızı öğrenin. Böylece iş yerindeki deneyimlerinizi ve ilişkilerinizi daha etkili ele alabileceksiniz. Heather, “The Art...
Devamını OkuArtık çalışan deneyimine odaklanan liderlik gündemde. Komuta ve kontrol tarzı eskide kaldı. Bu sismik değişim, liderleri ürkütücü bir zorlukla karşı karşıya bıraktı: empati ve hesap verebilirlik arasında nasıl denge kurulacağı. Empatiye bakarak başlayalım. Empati...
Devamını OkuAralık ayı geldi çattı! Yılın bu zamanını öyle seviyorum ki! Dört gözle beklediğim tabi ki sadece tatiller değil, aynı zamanda geçtiğimiz on iki aya bakarak üstesinden geldiğim zorlukları, kutladığım başarıları ve önümüzdeki heyecan verici...
Devamını OkuKeith Ferrazzi’nin 3.000’den fazla ekiple yaptığı son araştırmasına göz atıyoruz. Yeni kitabı Never Lead Alone: 10- Shifts from Leadership to Teamship‘ten yola çıkarak, liderlerin ve ekip üyelerinin potansiyellerini tam anlamıyla harekete geçirmek için birlikte...
Devamını OkuBeklenenin altında performans sergileyen bir çalışanla bu konuyu konuşmak, yöneticilerin en korktuğu işlerden biridir. Ancak yüksek performansa giden yolda aksaklıklar yaşanması kaçınılmazdır. Bir hedefte yeterlilik ve bağlılığa sahip biri, bu hedefe ilişkin gelişim düzeyi...
Devamını OkuŞu sağır edici sessizliği duyuyor musunuz? Bu sessizlik, kurumların en tepesinden en altına kadar uzanan bir geribildirim eksikliğinden geliyor. Ve bu ciddi sonuçları olan şirketin bütününü etkileyen bir sorun. Bağlı Çalışanlar Yeterince Geribildirim Alamıyor...
Devamını OkuManu Kapur, özenle tasarlanmış başarısızlığın nasıl daha derin bir öğrenme için bir işaret haline gelebileceğini anlatıyor. “Productive Failure: Unlocking Deeper Learning Through the Science of Failing (Üretken Başarısızlık: Başarısızlık Bilimiyle Daha Derin Öğrenmenin Kilidini...
Devamını OkuOrta düzey yöneticiler (ODY) bir kez daha gözden çıkarılıyor. İşten çıkarılan çalışanların %30’unu oluşturuyorlar ve artık neredeyse kurumsal fazlalık gibi görülüyorlar. Ancak onları topluca işten çıkarmak mantıklı bir çözüm mü? Elbette, bazı kurumların gerçekten...
Devamını OkuBu Ekim ayında Blanchard, 1979 yılındaki kuruluşundan bu yana 45. yılını kutluyor. Bu kırk beş yılda bu kadar çok olağanüstü müşteriye hizmet vermek ve bu kadar çok insanı becerilerini geliştirmeleri ve sevgiyle liderlik etmeleri...
Devamını OkuÇalışma hayatı var olduğundan bu yana, çalışanlar için yöneticiler bir stres kaynağı olmuştur. Ancak çalışanlarınızda tam olarak ne kadar strese neden olduğunuzu hiç düşündünüz mü? Yapılan bir araştırmaya göre çalışanların %75’i, işlerinin en stresli tarafının...
Devamını OkuÇerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya özellikleri sağlamak ve trafiğimizi analiz etmek için kullanılmaktadır. “Kabul Et” seçeneği ile tüm çerezleri kabul edebilirsiniz veya “Çerez Ayarları” seçeneği ile ayarları düzenleyebilirsiniz. Çerez Politikası