Anthem Blue Cross Blue Shield

Anthem Blue Cross and Blue Shield zorlu sağlık hizmetleri sektöründe dinamik ve hızla büyüyen bir kurumdur.  Bu sektördeki en iyi ve en büyük kuruluşlardan biri olarak Anthem, en iyi ürünleri en iyi çalışanlar ile sunmak istiyordu. Kurumsal yenilenmenin, rekabet edebilmek için çok önemli olduğunu anlayan Anthem, sağlık hizmetleri sektöründe yaşanan sıkıntıların tam ortasında, liderlik kültürünü kölelik zihniyetinden hizmet eden liderlik anlayışına dönüştürmeye karar verdi. Hedefler belirli ancak kolay değildi. 

 

ZORLUK

Anthem bürokratik engelleri ortadan kaldırmak, kişisel liderliği sağlamak, etkin iletişimi desteklemek, çalışma sonuçlarına ve özgün hizmet vermeye odaklanmak, iş planlarını ince bir şekilde düşünerek etkili bir şekilde uygulamak, kurumu çalışmak için harika bir yer yapmak istiyordu.  

 

ÇÖZÜM

Anthem, kurum içinde “Emret ve kontrol et”, bir başka deyişle, “korkutarak liderlik et” anlayışından çıkarak öğrenen bir kültür yaratmak istiyordu. Kurum, SLII’yu liderlik eğitiminin temeli olarak kullanarak sınıf, çevrimiçi ve web tabanlı dersleri içeren ve kurumsal etkinliği arttırmayı hedefleyen harmanlanmış bir öğrenme yaklaşımı ortaya koydu.

 

SONUÇLAR

Anthem Liderlik Danışmanı Erni Scrivani, yapılan etki çalışmasına göre SLII uygulamalarının kurumsal kültüre çok ciddi etkisi olduğunu dile getirdi. Yöneticilerin %73’ü bağlı çalışanlarıyla görüşmelerinin iyileştiğini, %79.5’i bağlı çalışanlarının gelişim ihtiyaçlarını doğru tespit edebildiğini, %79.8’i farklı liderlik stillerini uygularken rahat olduğunu, %68.3’ü SLII becerilerini kullanarak bağlı çalışanlarının performanslarını daha iyi yönetebildiklerini belirtiyorlar. Anthem sadece bir bağlı çalışanı ile yapılan performans görüşmeleri ile 2,5 milyon dolar maliyetten kaçındığını tespit etti. Görünen o ki, Anthem Blue Cross Build Shield’da kurumsal iyileşmenin sağlanması için gerekli reçeteyi bir doz “SLII” oluşturuyormuş!

 

 

Etkile Bülten

18.11.2024

Sıkışık Zaman Kısıtlamaları Altında Yöneticilik: SLII® ile Esnek, Çevik Bir Lider Olmak

Blanchard liderlik uzmanı Randy Conley, “Birlikte çalıştığım neredeyse her müşterim aynı şeyi yaşıyor; daha azıyla daha fazlasını yapmaya çalışıyorlar,” diyor. “Yöneticilerinin sorumluluk alanları ve bağlı çalışan sayıları artmış durumda. Geçmişte hiç olmadığı kadar çok insanı yönetiyorlar ve bunu sürekli değişen bir ortamda yapıyorlar."

Devamı

BÜLTENİMİZE KAYIT OLUN

captcha

Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya özellikleri sağlamak ve trafiğimizi analiz etmek için kullanılmaktadır. “Kabul Et” seçeneği ile tüm çerezleri kabul edebilirsiniz veya “Çerez Ayarları” seçeneği ile ayarları düzenleyebilirsiniz. Çerez Politikası