Araştırma ve E-Kitaplar

ARAŞTIRMA

İK, Öğrenme ve Gelişim Tahminleri: Öğrenmenin Geleceğine Yönelik Bir Yol Haritası

Çarşamba, 14 Şubat 2024


Blanchard'ın son anketinin sonuçlarını, bulgulara göre hareket etmenizi sağlayacak ücretsiz değerlendirme kılavuzuyla birlikte indirin!

Devamını Oku
E-KİTAP

Öğrenmenin Etkisini Artıracak Beş Unsur

Çarşamba, 17 Ocak 2024


Kurumlar, büyümeyi desteklemek ve kurumsal canlılığı artırmak amacıyla her yıl eğitim faaliyetlerine yönelik milyarlarca dolarlık yatırım yapıyor.  Ancak, katılımcılar yeni edindikleri bilgi ve becerileri uygulamazlarsa verilen eğitimler bir fayda sağlamayacaktır.

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

2024 İK, Öğrenme ve Gelişim Trendleri Anketi : Yüksek Beklentili Çalışma Ortamında Yön Belirlemek

Salı, 26 Aralık 2023


Binden fazla liderlik, öğrenme ve yetenek gelişimi profesyoneline, salgın sonrası dünyada hem mevcut yeteneklerin azlığı hem de yüksek çalışan beklentileriyle başa çıkmada karşılaştıkları en önemli zorluklar soruldu.

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

Kendine Odaklanan ve Başkalarına Odaklanan Liderlerin Etkisi

Salı, 10 Ekim 2023


En iyi iş ilişkileri ortaklıklardır. Bu ortaklık da, iletişim, çalışma tarzı, geribildirim, yönlendirme ve destek konularında hem lider hem de bağlı çalışan arasında işbirliği gerektirir. Bir seçenek sunulsa, muhtemelen çoğumuz kendi profesyonel gündemine odaklanan bir lider yerine, bizim çıkarlarımızı en iyi şekilde gözeten, büyümemize ve gelişmemize yatırım yapan ve ihtiyaçlarımızı karşılamaya odaklanan bir liderle çalışmayı tercih ederiz.

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

Yüksek Katılımlı, Yüksek Enerjili Bir İşyerinin En Temel Bileşeni: Ortak Bir Dil

Salı, 10 Ekim 2023


Güven, kişisel veya kurumsal her türlü ilişki için son derece önemli bir değerdir. İyi haber şu ki, güven sarsılmışsa, profesyonel veya kişisel ilişkiniz yeniden düzelebilir. Güven oluşturmak, özellikle de güven sarsıldıktan sonra çok çaba gerektirir, ancak bu başarılabilir.
 

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

Başarılı Değişim Girişimlerine Liderlik Etmek

Çarşamba, 04 Ekim 2023


Her gün yeni çalışma şekilleri, yeni etkileşim yolları, yeni yaşam biçimleri icat etmek zorunda kalıyoruz. Cesur, meraklı, çevik ve metanetli olmak zorundayız. Genellikle üzerimizdeki etkileri dikkate alınmadan, masada söz hakkımız olmadan uygulamaya konulan yeni politikalara veya kurallara, anında tepki vermek zorunda kalıyoruz.

Devamını Oku
E-KİTAP

Çalışanlardan Ofise Dönmelerini İsteme Konusuna Sade ve Önyargısız Bir Bakış

Perşembe, 13 Nisan 2023


Giderek artan sayıda şirket çalışanlarından ofise dönmelerini istiyor ve bir kısmı da bu konuda adımlar atmaya başladı. Bu araştırmada, Blanchard konuyu ayrıntılı olarak inceledi ve bu ekitapta yaşanan bu zorlukların üstesinden başarıyla gelme konusuna bakışını paylaştı.

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

Görüşme Kapasitesi

Salı, 25 Ekim 2022


Dünyamız daha karmaşık hale geldi ve artık baskı altındayken birlikte etkin bir şekilde çalışabilme yeteneği çok önemli bir yetkinlik oldu. The Ken Blanchard Companies'in hediyesi olarak, zor konular hakkında açık diyalog kurabilmenize yardım edecek üç beceriyi keşfetmek için bu ücretsiz e-Kitabı indirin.
 

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

Yöneticinizle Bir Sonraki Bire Bir Görüşmenizi Ateşleyecek 6 Yöntem

Pazartesi, 19 Eylül 2022


Yöneticinizle gerçekleştireceğiniz bire bir görüşmeler, size profesyonel geleceğiniz için rotayı belirleme şansı verir. Gelişmek için ihtiyaç duyduğunuz yönlendirme ve desteği almak için önemli bir zaman aralığıdır.

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

Ücretsiz e-Kitap: 2022 Yöneticilerin Karşılaştıkları Zorluklar Araştırması

Pazartesi, 22 Ağustos 2022


The Ken Blanchard Companies® araştırma ekibi; 800'den fazla lidere, karşılaştıkları en büyük zorlukları ve daha etkili olmalarına nelerin yardımcı olabileceğini sordu. 70.000'den fazla veri analiz edildi ve günümüz yöneticilerinin yaşadıkları derinlemesine incelendi. 

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

Ücretsiz e-Kitap: Sanal Bir İş Gücüne Liderlik Etmenin Dört Stratejisi

Pazartesi, 25 Temmuz 2022


Dünya çapında milyonlarca çalışan, tam zamanlı evden çalışma durumuna geçti. Sonuç olarak, bir zamanlar öncelikle yüz yüze liderlik yapan liderler, hibrit/sanal bir lider olarak yeni bir rolle karşı karşıya kaldılar.

Bu durum, kurumsal başarı için sanal liderlik becerilerini hiç olmadığı kadar hayati yapıyor. The Ken Blanchard Companies'in sunduğu bu ücretsiz e-Kitapta dört temel beceri alanını keşfedin!

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

Yüksek Performanslı Bir Takım Oluşturmak için 4 Kritik Odak Alanı

Perşembe, 12 Mayıs 2022


Takım çalışması, hedeflere mümkün olan en etkili şekilde ulaşmak için esastır. Başarılı takım liderleri, takımlarının başlangıçtan yüksek performansa geçmesine yardımcı olmak için uygun liderlik davranışları sağlar. Etkisiz takım liderliğinin kuruluşunuza zaman, para ve insanlara mâl olmasına izin vermeyin.

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

LİDERLERİN TAKIMLARINA KOÇLUK EDERKEN YAPTIĞI 3 ÖNEMLİ HATA

Salı, 12 Nisan 2022


Bir koçluk zihniyeti ve daha güçlü koçluk becerileri, kuruluşunuzdaki kişilerin katılımını, bağlılığını ve performansını önemli ölçüde artırabilir. Ancak koçluk becerilerini yeni bir yönetsel yetkinlik olarak tanıtırken kanıtlanmış, iyi düşünülmüş bir yaklaşım benimsemek önemlidir.

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

Eğitim Yatırımınızın Değerini ve Getirisini Artırma

Çarşamba, 09 Mart 2022


Sürdürülebilir sonuçlar yaratacak bir süreç yoksa, dünyanın en iyi eğitimi de olsa bir fark yaratmaz. Yatırımınızdan yararlanmak için en iyi uygulamaları keşfedin.
 

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

Yeni Kitap 1 Şubat'ta Raflarda! Göz Atmak İster Misiniz?

Çarşamba, 12 Ocak 2022


Ken Blanchard ve Randy Conley'nin yakında çıkacak olan Simple Truths of Leadership: 52 Ways to Be a Servant Leader and Build Trust adlı kitaptan öne çıkan bazı önemli noktalara ve temel ilkelere basım öncesi bir göz atın.

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

2022 Trendleri Raporu: Hibrit Bir Dünyada Öğrenme ve Gelişim

Pazartesi, 06 Aralık 2021


The Ken Blanchard Companies® 2022 İK/Öğrenme ve Gelişim Trendleri Araştırması'na 800'den fazla öğrenme ve gelişim uzmanı katıldı. Ankete katılım sağlayanlar her büyüklükteki şirketten, liderlik, öğrenme ve yetenek gelişimi alanlarında tüm seviyelerden oluşuyor. 

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

Yeni İş Dünyasında Başarılı Yönetim Hakkında Yeni e-Kitap

Çarşamba, 22 Eylül 2021


Ortaya çıkan yeni iş dünyası, farklı türde bir lider talep ediyor; hibrit takımlara ilham veren, insanlarla derinden bağ kuran, sadakat ve tutku aşılayan, bağlılığı teşvik eden biri.

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

Çeşitlilik, Eşitlik ve Kapsayıcılık

Çarşamba, 18 Ağustos 2021


İçlerinde Ken Blanchard’ın da yer aldığı Blanchard uzmanları, çalışma ortamlarımızda karşılaştığımız en büyük zorluklardan birini nasıl çözebileceğimize ve bu konuda nasıl ilerleme kaydedebileceğimize dair düşüncelerini paylaşıyorlar.
 

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

Yönlendirici mi Yoksa Destekleyici Bir Lider Misiniz?

Çarşamba, 09 Haziran 2021


Blanchard’ın kırk yıl süren araştırması en iyi liderlik stilinin, çalıştığınız kişinin gelişimsel ihtiyaçlarına uyumlu olan liderlik stili olduğunu ortaya koymuştur.

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

Her Satış Yöneticisinin Uzmanlaşması Gereken Kritik Beceriler

Çarşamba, 12 Mayıs 2021


Basitçe söylemek gerekirse, bir satış yöneticisi takımını zirveye çıkarma gücüne de, yoldan da çıkarma gücüne de sahiptir.  Ancak birçoğu, özellikle görevlerinde yeni olanlar, etkili bir şekilde liderlik etmekte zorlanır. Bu da tüm işletme için ciddi bir maliyet demektir.
 

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

SLII. Liderliğe Durumsal Yaklaşım Neden Çok Önemlidir?

Çarşamba, 12 Mayıs 2021


Çalışanlar, bağlılık ve yeterlilik düzeylerine bağlı olarak farklı miktarda yönlendirme ve desteğe ihtiyaç duyarlar. Yöneticiler, her durumda, herkese yalnızca bir veya iki liderlik stilini uygularsa sorunlar ortaya çıkar.

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

Çalkantılı Zamanlarda Değişimin İşe Yaramasını Sağlayan Beş İletişim Stratejisi

Çarşamba, 14 Nisan 2021


Değişime liderlik etme sanatında ustalaşmak, gizemli veya karmaşık olmak zorunda değil. İnsanların öngörülebilir ve giderilebilir endişe aşamalarından geçtiğini kabul etmek, kurumunuzda değişimin hız kazanmasına yardımcı olabilir

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

Yöneticilerin Koçluk Ederken Yaptığı 3 Hayatî Hata

Çarşamba, 10 Mart 2021


Yöneticiler etkin bir biçimde liderlik ve koçluk yapamadığında, hatalar yapılır. Bazen bu hatalar şirketiniz için çok tehlikeli olabilir. Sık karşılaşılan üç yönetim hatasını ve bu hatalardan nasıl kaçınılacağını öğrenmek için e-kitabımızı İngilizce olarak okuyabilirsiniz.

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

Kriz Zamanlarında Dayanıklılığı Geliştirmek

Çarşamba, 14 Ekim 2020


Yeni Blanchard araştırması sıkıntılı bir süreçte başarılı olmak için nasıl kapasitemizi artıracağımızı inceliyor.

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

Liderlikte Durumsal Bir Yaklaşım Niçin Önemlidir?

Salı, 08 Eylül 2020


İhtiyaçları olan yönlendirme ve desteği alan kişiler, işlerinde daha mutlu olurlar. Üstelik daha yüksek performans göstermeleri ve kurumlarında kalmaları da daha olasıdır. İşte bu son Blanchard araştırmasından elde ettiğimiz ana çıkarımdır. Bu araştırmada, hedef belirleme ve nasıl yapılacağını gösterme gibi Harekete Geçirme Davranışları ile kendi problemlerini çözme gibi Anlayış Davranışlarını inceledik. Ayrıca bu davranışların çalışanların güven ve esenlik algılarını nasıl etkilediğine de baktık. 

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

Etkili İletişimde Optimal Nokta

Perşembe, 13 Ağustos 2020


Etkili iş yeri iletişimi, yüksek performanslı bir kültürün bir göstergesidir, bilgi ve fikirlerin paylaşılmasını sağlar, yanlış anlaşılmaları önler ve hesap verebilirliği artırır. Corporate Finance Institute tarafından gerçekleştirilen bir araştırma, anket katılımcıları iletişim becerilerini en az yönetim becerileri kadar önemli olarak sınıflandırdı. 

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

Zorlu Zamanlarda Değişim Liderliğinin İşe Yaraması için Beş İletişim Stratejisi

Perşembe, 11 Haziran 2020


Değişim durumlarında insanların içerisinden geçtiği beş endişe aşaması ve liderlerin değişim sürecinde her bir aşamada nasıl yanıt verebileceğini öğrenin.



 

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

Sanal Liderlik : Yeni Normalde Liderlik Etmek

Çarşamba, 20 Mayıs 2020


Çoğu açıdan iyi sanal liderlik yüz yüze liderlik ile aynıdır. Liderlerin yapması gereken tüm önemli şeylerle ilgilidir ancak farklı bir ortamda yapılır.

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

SANAL ÖĞRENME İLE İLGİYİ CANLI TUTUN VE BAĞLILIĞI SAĞLAYIN

Pazartesi, 20 Nisan 2020


Chief Learning Officer dergisi tarafından yapılan bir araştırmaya göre, kurumların yüzde 75'i sanal öğrenmeyi kullanmış. Öğrenme profesyonellerine göre en etkin ikinci eğitim metodudur. Bu düşünceye katılan Training Industry ise sanal öğrenmenin, 65 Milyar dolarlık bir piyasa haline geldiğini belirtiyor.

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

ÖĞRENME TASARIMINDAKİ YENİLİKLER

Cuma, 14 Şubat 2020


Öğrenme bir yolculuktur ve stratejiler ve araçlarla desteklenmelidir. Ancak bu şekilde öğrenenlerin bilgileri ve öğrendiklerini sindirmeleri/kanıksamaları ve başarılı bir şekilde uygulamaları mümkün olabilir. bu yolculuk bir kere başladığında öğrenen kişilerde tutkuyu ateşler.

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

YÜKSEK PERFORMANSLI TAKIMLAR YARATMAK İÇİN NE YAPMALI

Cuma, 14 Haziran 2019


Her şeyin doğru işlediği başarılı takımlar, yaratıcılığı ve üretkenliği artırabilir. Ancak, organizasyonel performansın geliştirilmesi söz konusu olduğunda, pek de hatırlanmazlar.



 


 


 

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

2019 ÖĞRENME VE GELİŞİM TRENDLERİ RAPORU

Perşembe, 10 Ocak 2019


Liderlik, öğrenme ve yetenek gelişimi profesyonellerinin odaklanmak istedikleri 1 numaralı alan nedir? The Ken Blanchard Companies anketine katılan gelişim profesyonelleri 100'den fazla alan belirledi. Beceri gelişimi, kültür ve yeni öğrenme yöntemlerine ilişkin en çok dile getirilen üç önemli alan tespit edildi. 

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

ZAYIF YÖNETİCİLERİN ŞİRKETİNİZE MALİYETİ

Cuma, 21 Temmuz 2017


Liderlerin yöneticilik açısından zayıf davranışlar sergilemesi çalışan bağlılığını, uyumu, üretkenliği ve çalışanların kurum bünyesinde kalma oranlarını olumsuz etkiler.

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

KİŞİSEL LİDERLERİ GELİŞTİRMEK

Cuma, 16 Haziran 2017


Kurumsal yapılar ve iş modelleri geliştikçe liderliğin doğası da gelişmeye devam ediyor. En yaygın liderlik yaklaşımları değişiyor. Çalışanların kişisel lider olabilmek için bir adım öne çıkıp daha fazla sorumluluk almaları, farklı şekillerde katkı sağlamaları ve kendilerini yetkinlendirmek için yeni yollar aramaları bekleniyor. 

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

LİDERLİKTE BAŞARILI OLMAK İÇİN TEMEL BİLEŞEN : GÜVEN

Cuma, 27 Ocak 2017


Başarılı iş ilişkilerinin önemli bileşenlerinden biri olan güven işbirliğini sağlar, bilgi paylaşımını teşvik eder ve  açık sözlülüğü ve karşılıklı kabulu artırır. Bu araştırma çalışanın doğrudan bağlı olduğu lidere duyduğu güvenin unsurlarını inceliyor. Lidere duyulan güven; çalışan memnuniyeti, yıldız çalışanları elde tutma, bağlılık ve kurumsal vatandaşlık davranışları gibi performans sonuçlarını ve performansı doğrudan etkiler.

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

LİDERLİKTE EKSİK HALKA: KOÇLUK BECERİLERİ

Cuma, 27 Ocak 2017


Liderlerin koçluk becerilerinin etkilerini anlamak için The Ken Blanchard Companies® araştırma ekibi, lider koçluk davranışları ile güven, duygular ve çalışanların iş yeri ile ilgili niyetleri arasındaki bağı tespit etmek için bir araştırma yaptı.

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

İŞ YERİNDE Y KUŞAĞI

Salı, 27 Aralık 2016


Pek çok yönetici Y kuşağını anlamakta ve onlara ilham vermekte zorlanıyor. Ancak bu büyük bir sorun oluşturuyor çünkü  iş gücünün  yüzde 36'sını  Y kuşağı oluşturuyor. Bu oran 2020'de yüzde 46'ya ulaşacak. Dolayısıyla, sadece Y kuşağına ilham verip günümüz iş dünyasının zorlukları karşısında bu yetenekleri doğru yönlendiren yöneticiler şirketlerini rekabette zirveye taşıyacaklar. 

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

OPTİMAL MOTİVASYON İŞ GEREÇLERİ

Çarşamba, 20 Mayıs 2015


Opitmal Motivasyonu harekete geçirmek, hem bireyler hem kurumlar için iyi hissetmekten çok daha fazlasıdır. Kullanışlı ve beceri odaklı bir çerçeve ile bir eylem planı sağlar.
 

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

2. ÇALIŞAN TUTKUSU ARAŞTIRMASI

Pazartesi, 01 Eylül 2014


Çalışan Tutkusu bir kişinin değerlerine ve algılarına, yaşına, kurumda ve departmanda çalıştığı sürey göre değişkenlik gösterebilir. Bu araştırma, demografik unsurların çalışan tutkusu üzerindeki etkisine ışık tutmaktadır. Aynı zamanda çalışan tutkusu veya bağlılığının tanımını yaparken bağlı birer çalışan olabilmek için insanların yapması gerekenleri de netleştirir.

 

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

GERİBİLDİRİM KORKUSUNU YOK EDİN

Pazartesi, 01 Eylül 2014


"Geribildirim" kelimesini duyan herkes rahatsız edici ve olumsuz bir şey yaşamak üzere olduğu sonucuna varır. Ancak, geribildirimin olmadığı bir dünya düşünün—öğrenmeyi, gelişmeyi, kendimizi, perfromansımızı, davranışlarımızı ve hayatlarımızı geliştirmeyi bıraktığımız bir dünya. Pek çoğumuz, geribildirim vermek ve dinlemek konusunda isteksiziz, çünkü olumlu yönlerini fark edemiyoruz. 


 

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

ONLINE ÖĞRENME

Pazartesi, 01 Eylül 2014


Online öğrenme, katılımcılara nerede olurlarsa olsunlar ulaşabilme olanağı verir ve eğitim içeriğini tüm kuruma düzgün, elverişli bir şekilde verilmesini sağlar.  Etkili bir şekilde tasarlandığında, kurumunuzun tasaruf edeceği para ve zamanın yanısıra geleneksel sınıf içi eğitimler kadar güçlü olabilir. Dikkat edeceğiniz bazı  kurallar ile etkili online öğrenme çözümleri yaratabilir ve sunabilirsiniz. 

 

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

ÇALIŞANLARI ELDE TUTMA BECERİSİ

Salı, 12 Ağustos 2014


Günümüz kurumları ve yöneticileri, çalışanları nasıl elde tutacaklarını iyi biliyor olmalıdır. Çalışanları elde tutma stratejik bir inisiyatif olarak ele alınmalı ve bu konuya karlılığa verildiği kadar önem verilmelidir. Bu demek oluyor ki çalışanları kurum bünyesinde tutmak için alınan önlemlere dikkat etmek, gerçekçi hedefler belirlemek ve insanların işten neden ayrıldığını veya neden aynı kurumda çalışmaya devam ettiğini iyi anlamak gerekir. 

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

YENİ NESİL ÇALIŞANLAR

Salı, 12 Ağustos 2014


Farklı jenerasyonların bakış açıları, tutum, ihtiyaç ve beklentileri farklılıklar gösterir. Bu farklılıkları anlamak ve bu konuda farkındalık oluşturmak birlikte çalıştığımız insanları daha iyi anlamamızı sağlar. Aynı zamanda gelecek nesille birlikte iş yerinde ne gibi değişimler yaşanacağını öngörebilmemize de olanak sağlayacak bir çerçeve oluşturur.  Jeneasyon farklıkları verimlilik ve çalışan performansı açısından bir kurumun rekabet avantajı haline gelebilir. 

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

5. ÇALIŞAN TUTKUSU ARAŞTIRMASI

Pazartesi, 04 Ağustos 2014


 

En iyi iş ilişkileri ortaklıklardır. Lider ile bağlı çalışan arasında iletişim, çalışma tarzı, geribildirim, yönlendirme ve destek konularında işbirliği kurulmasını gerektirir. Bir seçim hakkımız olsaydı, pek çoğumuz kendi gündemine odaklanan bir lideri değil; bizim çıkarlarımızı kalpten gözeten, gelişmemize yatırım yapan ve ihtiyaçlarımızı karşılamaya odaklanmış bir lideri tercih ederdik. Başkalarının gelişmesine odaklanmış bir lider kendine hizmet eden bir liderden  daha az etkin olduğunu söylemek mümkündür. 

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

4. ÇALIŞAN TUTKUSU ARAŞTIRMASI

Pazartesi, 04 Ağustos 2014


Çalışan bağlılığı yüksek bir iş ortamı yaratmak için gereken faktörlere ve iyileştirmek için neler yapılması gerektiğine dair pek çok şey söyleniyor. Peki en önemlileri hangileridir? Motive eden iş ortamını yaratmaktan kimler sorumludur? İlk kademe yönetici mi yoksa üst düzey yönetici mi? Çalışanların bu süreçte nasıl bir sorumlulukları vardır? 

 

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

KRİTİK LİDERLİK BECERİLERİ

Cuma, 01 Ağustos 2014


Güçlü liderlik, bir kurumun omurgasıdır. Liderler vizyonu oluşturur, stratejileri destekler, kurumun ilerlemesi için bireysel işgücünün gelişiminde katalizör vazifesi görür. Bununla birlikte, liderlik anlaşılması zor özelliklere sahip olarak görülebilir. Liderlerini, potansiyellerinin en üst noktasına ulaştırmak, günümüz kurumlarının karşısındaki en büyük zorluklardan biri olarak durmaktadır. 

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

6. ÇALIŞAN TUTKUSU ARAŞTIRMASI

Perşembe, 24 Temmuz 2014


Çalışanlar yöneticileriyle daha fazla toplantı yapmak istiyor. The Ken Blanchard Companies ve Training Magazine tarafından yürütülen anketin ortaya koyduğu temel bugulardan biri bu sonuç oldu. 700'den fazla Training Magazine abonesinin ankete katıldı ve bire bir görüşmelerile ilgili deneyimlerini paylaştılar. Okuyuculara birebir görüşmelerden ne bekledikleri ve gerçekte ne yaşadıkları soruldu. Konuşulanlara yeni bakış sağlayan bu araştırma çalışanların ihtiyaçlarının karşılanıp karşılanmadığını inceliyor.  

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

ÖĞRENME TASARIMINDA İNOVASYON: DÖNÜŞTÜREN ÖĞRENME DENEYİMLERİ

Perşembe, 24 Temmuz 2014


İyi bir öğrenme deneyiminin bizi tamamen değiştirme, gelişmemize yardım etme ve hayatlarımızı olabilecek en iyi hale getirme potansiyeli vardır. Profesyonel bir ortamda öğrenme, insanlara başarılarını artırma, mevcut bilgi ve becerilerini geliştirme imkanı verir. Ancak çoğunlukla eğitim verenler, katılımcıların öğrendiklerini içselleştirmelerine, kullanarak öğrendiklerini devam ettirmelerine olanak sağlayacak şekilde içeriği aktarmaz.


 

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

EĞİTİM YATIRIMINIZDAN EN YÜKSEK FAYDAYI SAĞLAYIN

Perşembe, 26 Haziran 2014


Kurumlar çalışanlarını en yüksek potansiyellerine ulaştırmak amacıyla eğitime milyonlarca dolar harcıyorlar. Maalesef, dünya daki en iyi eğitim bile,—beraberinde sürdürülebilir sonuçlar yaratacak bir süreç yürütülmeksizin—herhangi bir fark yaratamaz. 


 

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

LİDERLİK KAZANÇ ZİNCİRİ

Perşembe, 26 Haziran 2014


Bu çalışmaya kadar, liderlik kapasitesinin kurumsal başarı için kritik bir faktör olduğu zaten bilinmekteydi, ancak liderliğin kurumların uzun dönem üretkenlik ve karlılıklarına etkisi üzerine çok az araştırma yürütülmüştü. 


 

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

DEĞİŞİMİN KURUMDA TUTUNMASI İÇİN LİDERLİK STRATEJİLERİ

Perşembe, 26 Haziran 2014


2008'de Ken Blanchard Companies tarafından yürütülen bir çalışma, kurumların yüz yüze kaldıkları zorlukların, nasıl bir etkin değişim liderliği gerektirdiğinin resmini çiziyor.


Etkin bir değişim liderliği stratejisi olmaksızın, bu zorluklar önemli başarısızlıkların habercileri olacak ya da en iyi ihtimalle işleri aksatacaktır. Liderler, başarılı olmak için, çoğu değişim çabasının neden başarısızlığa uğradığını anlamalıdır.


Değişime liderlik sanatında ustalaşmanın gizemli ya da karmaşık bir sırrı yoktur. Kurumlar, endişe aşamalarını nasıl ele alacaklarını, değişimin her aşamasında katılım ve etkiyi artırmak için hangi stratejilerle cevap vereceklerini liderlerine öğreterek, gelecek için değişim kapasitesi oluştururlar. Böylece kurumlar değişimleri başarı ile başlatma, uygulama ve yerleştirme olasılıklarını artırlar.

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

MÜŞTERİ SADAKATİNİN ANAHTARI

Perşembe, 26 Haziran 2014


Blanchard International, kurumların yüz yüze olduğu kilit meseleleri anlamak için, her yıl bir araştırma yürütüyor. Araştırmanın, "Hitap Edilmesi Gereken En Önemli Yönetim Zorlukları" başlığında, arka arkaya son beş yıldır müşteri sadakati dördüncü sırada yer alıyor ve katılımcılarda 2010 yılına yaklaşırken bunun daha da yukarılara çıkacağı beklentisi var. Aynı araştırmanın "Çalışanlarda Geliştirilmesi Gereken Beceriler" başlığında ise birinci sırada yönetim becerisi belirlenmekle birlikte, az farkla ikinci sırada müşteri ilişkileri geliyor. 

Devamını Oku
ARAŞTIRMA

1.ÇALIŞAN TUTKUSU ARAŞTIRMASI

Perşembe, 26 Haziran 2014


Blanchard International'ın bu raporu, çalışan tutkusu üzerine bir yıllık çalışmanın ürünüdür. Bu raporda kuruma karşı uzun dönem bağlılığı, zirve performansı ve düşük çalışan devir hızını getiren olumlu duygusal kafa yapısını yaratan, sekiz faktör belirlendi.


 

Devamını Oku

Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya özellikleri sağlamak ve trafiğimizi analiz etmek için kullanılmaktadır. “Kabul Et” seçeneği ile tüm çerezleri kabul edebilirsiniz veya “Çerez Ayarları” seçeneği ile ayarları düzenleyebilirsiniz. Çerez Politikası